FREE SHIPPING WORLDWIDE

Jersey Inter Milán 24-25 Home

28,00 

SECURE PAYMENT

PRICES FOR YOU

ALWAYS THE LATEST

BEST QUALITY

Preguntas frecuentes

¿Cuánto tardan en entregar los pedidos?

– España (Península Ibérica): 15-25 días.
– Islas Baleares e Islas Canarias: 25-35 días.
– Europa: 15-25 días.
– Resto de países: 25-35 días.

El tiempo de entrega depende de la rapidez de fábrica en preparar el pedido y de la
empresa transportista en entregarlo en el domicilio, por eso damos unos plazos
aproximados no exactos.

¿Cómo elijo mi talla?

Recomendamos a nuestros clientes que midan una prenda suya similar al que van a
comprar y comparen dichos resultados con las tablas de medidas de nuestros
productos. Dicha tabla con las medidas de cada talla la pueden encontrar junto a cada
producto de nuestra web.

¿Puedo seguir el estado de mi pedido?

Sí, puedes acceder a Mi Cuenta y ver el estado de tus pedidos. Además, a los 7 días te enviamos un email o un Whatapps con tu número de seguimiento con el que podrás
consultar el estado de tu pedido en el sitio web del transportista.

¿El número y nombre que elija en una camiseta de fútbol es el mismo que el de la
época?

Sí, tanto para dorsales de jugadores como para dorsales personalizados en las
camisetas de fútbol utilizamos la tipología de letras y números que se utilizó en la
época de la camiseta. Tanto los dorsales personalizados como de jugadores son
gratuitos.

¿Cómo lavar y conservar mis productos?

Las prendas textiles personalizadas con vinilo textil requieren de un mantenimiento
básico para alargar la durabilidad de la prenda. Tan solo debes seguir unos sencillos consejos:

– Lavar la prenda en agua fría en un programa de ropa delicada y del revés para evitar roces dentro de la lavadora.
– No usar lejía en el lavado.
– No usar secadora.
– Tender del revés evitando exposiciones prolongadas del vinilo al sol.

¿Cambios y devoluciones?

– Solo se admitirán cambios y devoluciones cuando no hayan transcurrido más
de 14 días naturales desde que se entregó el pedido.
– Las devoluciones de cualquier artículo se reembolsarán a través del mismo
método de pago utilizado al realizar el pedido.
– Recordamos que no es posible devolver artículos con dorsales personalizados.
– Tu eres responsable de la devolución de tu paquete. La devolución del paquete
correrá a tu cargo y deberás abonar los gastos de envío.
– Solo se admitirán devoluciones siempre y cuando recibamos el pedido con su
embalaje original, con su etiqueta y sin signos de haber sido usado.

Lo sentimos, pero no es posible realizar un cambio sobre un artículo. Para realizar
un cambio deberás realizar una devolución del pedido y te devolveremos el dinero
para que puedas realizar otro pedido en www.sportpalace.es

¿Qué formas de pago aceptan?

Además de PayPal, aceptamos Visa, Mastercard, Maestro, American Express y Carte Bancaire.

¿Es seguro hacer pedidos a través de la página web?

Sí, nuestra página web está disponible en HTTPS (Hypertext Transfer Protocol over
Secure Socket Layer). Esto significa que estás comprando a través de una conexión
segura.  Todos los pagos procesados cumplen la normativa PCI para que puedas
comprar con seguridad y comodidad.

¿Puedo modificar o anular un pedido una vez realizado?

Ten en cuenta que nuestro funcionamiento está totalmente automatizado, por lo que
una vez que un pedido se realiza correctamente online, se procesará inmediatamente
a través de nuestros sistemas. Por lo tanto, no podemos garantizar que podamos
modificar o cancelar pedidos una vez realizados.

¿Hay que pagar aduanas?

Todos nuestros pedidos tienen los gastos aduaneros e impuestos pagados de
antemano.

FAQ

How long does it take to deliver orders?

– Spain (Iberian Peninsula): 15-25 days.

– Balearic and Canary Islands: 25-35 days.

– Europe: 15-25 days.

– Rest of the countries: 25-35 days.

In all orders shipping costs are free for both Spain and foreign countries. The delivery time varies depending on the quickness of the factory to prepare the order and of the carrier to deliver it at home, that’s why we give an approximate but not exact delivery time.

Within 7 days of having placed your order we will contact you via WhatsApp or email to send you your tracking number with which you will have the possibility to check
the status of your order.

Please keep in mind that:

  • The order will leave the factory within 4-5 working days of placing your order, as
    long as the material is available in the factory and there is no stock error. In case of incident we will contact you for modification or cancellation of the order.
  • Within the delivery times, it is necessary to take into account the local holidays
    where our warehouse is located, and the holidays of the town where the order is received, since on those days there will be no delivery.
  • All deliveries will be made by hand if you are at home. Otherwise there is the possibility that your order will be left in the mailbox, if the size of the mailbox
    allows it.

We work with different transport companies among them: DHL, CTT Express,
Correos…

How do I choose my size?

We recommend our customers to measure a size of a comparable article and compare the results with the measurement tables of our products. This table with the measurements of each size can be found next to each product on our website.

Can I track the status of my order?
Yes, you can access My Account and check the status of your orders. In addition, after 7 days we send you an email or Whatapps with your tracking number with which you can check the status of your order on the carrier’s website.

Is the number and name I choose on a soccer jersey the same as that of the period?
Yes, for both player and custom numbers on soccer jerseys we use the lettering and number typology that was used in the era of the jersey. Both custom and player numbers are free of charge.

How to wash and preserve my products?

Personalized textile garments with textile vinyl require basic maintenance to extend the durability of the garment. Just follow a few simple tips:

  • Wash the garment in cold water in a delicate program and inside out to avoid rubbing in the washing machine.
  • Do not use bleach.
  • Do not tumble dry.
  • Hang inside out, avoiding prolonged exposure of the vinyl to the sun.

Exchanges and returns?

  • Exchanges and returns will only be accepted when no more than 14 calendar days have elapsed since the order was delivered.
  • Returns of any item will be refunded through the same payment method used when placing the order.
  • We remind you that it is not possible to return items with personalized bibs.
  • You are responsible for the return of your package. The return of the package will be at your expense and you will have to pay the shipping costs.
  • Returns will only be accepted if we receive the order in its original packaging, with its label and without signs of having been used.

We are sorry, but it is not possible to exchange an item. To exchange an item, you must return the order and we will refund your money so you can place another order at www.sportpalace.es

Which payment methods do you accept?

In addition to PayPal, we accept Visa, Mastercard, Maestro, American Express and Carte Bancaire.

Is it secure to order through this website?
Yes, our website is available in HTTPS (Hypertext Transfer Protocol over Secure Socket Layer). This means that you are shopping over a secure connection. All payments processed are PCI compliant so you can shop securely and conveniently.

Once an order has been placed, can I modify or cancel it?
Please be aware that our operation is fully automated, so once an order is successfully placed online, it will be processed immediately through our systems. Therefore, we cannot guarantee that we will be able to modify or cancel orders once they have been placed.

Do I have to pay customs?
All our orders have customs charges and taxes prepaid.

IMPORTANT!

Due to local holidays, orders placed between Saturday, September 28th and Sunday, October 6th will not start shipping until Monday, October 7th.

We apologize for the inconvenience.

IMPORTANT!

Due to the Chinese New Year holidays, orders placed between January 22 and February 17 will not be shipped until February 19. We apologize for the inconvenience.